გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლებელი:
შორენა ინწკირველი
საგანი: ინგლისური
ენა
სწავლების საფეხური:
I საფეხური, II კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 6
გაკვეთილის თემა: My room
გაკვეთილის მიზანი:
I უცხ.დაწყ.(I).1 სტანდარტით განსაზღვრული მცირე ზომის ტექსტის მოსმენა და გაგება.
I უცხ.დაწყ.(I).1 სტანდარტით განსაზღვრული მცირე ზომის ტექსტის მოსმენა და გაგება.
I უცხ.დაწყ.(I).2-სიტყვების, წინადადებებისა და
ტექსტების გარკვევით და შესაბამისი ინტონაციისა თუ მახვილების დაცვით წარმოთქმა.
I უცხ.დაწყ.(I).3 ნაცნობ თემატიკაზე მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა, ნაცნობი თემატიკის გარშემო საუბარი.
I უცხ. დაწყ.(I)5. სიტყვების, წინადადებების გაშიფვრა, სხ/სხ ტიპის მცირე ზომის ტექსტების გაშიფვრა და გაგება.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი
|
კლასის ორგანიზების ფორმა
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო
|
1
|
ვიმეორებთ
ნივთების სახელებს.
What have we got in our room?
|
გონებრივი იერიში
|
საერთო საკლასო
|
წიგნი.
რვეული.
|
5წთ.
|
2
|
ვკითხულობთ ტექსტს და ვთარგმნით. ტექსტს ვყოფთ მონაკვეთებად.
|
დანაწევრებული
ტექსტის კითხვა
|
ინდივიდუალური
|
წიგნი
|
20 წთ.
|
3
|
აღვნიშნოთ V
ან X წინადადებები. შევადაროთ იგი ტექსტს.
|
ტექსტზე მუშაობა
|
ინდივიდუალური
|
წიგნი კალამი
|
5 წთ.
|
4
|
ვასახელებთ ფერებს.
What colour have we got in our room?
|
გონებრივი იერიში
|
საერთო საკლასო
|
რვეული კალამი
|
7წთ.
|
5
|
ჩამოთვლილ სიტყვებს მივუწეროთ შესაბამისობები
|
კითხვარზე მუშაობა
|
ჯგუფური
|
წიგნი კალამი
|
5 წთ.
|
6
|
საშინაო დავალება-დაწერონ სახლში თავიანთი ოთახის
აღწერა
|
3 წთ.
|
გაკვეთილის ბოლოს
მისაღწევი შდეგი:
- მოსწავლეები შეძლებენ თავიანთი ოთახის აღწერა,
- გამოიყენებენ ნივთებისა და ფერების სახელწოდებებს სწორად.
შეფასება: ჯგუფური
და ინდივიდუალური.
ხელმოწერა:
თარიღი:
Комментариев нет:
Отправить комментарий